خبر جدید

کشف ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

سردار مجید شجاع در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق را به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال طی هفت روز گذشته کشف کنند.

سرهنگ محمد چراغ، فرمانده هنگ مرزی تایباد هم در خبری دیگر از کشف ۴۰۸ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان این فرماندهی در مرز دوغارون خبر داد و گفت: در جهت برخورد با قاچاق کالا، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده تعداد ۴۰۸ قوطی شیر خشک به ارزش ۲۰۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط ۲۳ تبعه افغانستانی که شیرخشک‌ها را به صورت قاچاق و فاقد هرگونه مدارک و بارنامه گمرکی معتبر حمل می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی،  مرزبان درجه یک تایباد با تأکید بر عزم قاطع مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان کالا، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از مهم‌ترین وظایف نیروهای مرزبانی است و با کسانی که با قاچاق کالاهای اساسی و روزمره موجب گرانی و ضربه به اقتصاد کشور شوند، به‌ صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا