خبر جدید

اگر بصیرت نیروی انتظامی وجود نداشت ممکن بود بار دیگر ولایت به فراموشی سپرده شود


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: اگر بصیرت همکاران در نیروی انتظامی نبود شاید تاریخ بار دیگر تکرار می‌شد و با به سر نیزه کردن قرآن‌ها دوباره ولایت به فراموشی سپرده می‌شد.

سردار محمد کاظم تقوی در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان و بانوان شاغل فراجا  که لمروز، ۲۸ بهمن‌ماه در هتل پارس مشهد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن مبعث نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: امروز افتخار داریم که قرآنیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، در نیروی انتظامی پرچمدار قرآن و ولایت بوده، هستند امید به خدا خواهند بود.

وی افزود: اگر بصیرت خانواده‌های قرآنی نیروی انتظامی در فتنه پنج ماه اخیر وجود نداشت قطعاً نمی‌توانستیم در صحنه رزم، مقابله و پیکار فتنه به خوبی عمل کنیم. اگر بصیرت همکاران در نیروی انتظامی نبود شاید تاریخ بار دیگر تکرار می‌شد و با به سر نیزه کردن قرآن‌ها دوباره ولایت به فراموشی سپرده می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: اگر این محافل و مراسم قرآنی نبود قطعاً شاهد تعدادی غرب‌گرای بی‌هویت بودیم که به قرآن جسارت کردند؛ آنان که آمدند به خیابان‌ها و هم نوای غربی‌ها را سر دادند، اما این محافل و پرورش دهندگان مکتب امام(ره) بود که حماسه خلق کردند و بار دیگر دیدیم که در بیست و دوم بهمن چه حضوری رقم خورد

تقوی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال به گواهی دوست و دشمن مثل و همانندی در چند سال گذشته نداشت. آن هم در شرایطی که همه بلندگوهای دشمن در پی جدا کردن امت از امام(ره) بود و می‌خواستند بین مردم و انقلاب فاصله بیاندازند.

وی ادامه داد: امروز مفتخرم به عنوان کوچکترین سرباز در نیروی انتظامی میزبان قرآنیان باشم و امیدوارم خانواده نیروی انتظامی همان‌گونه که قرآنی بودند، قرآنی بمانند و در راستای بسط و توسعه قرآن مقابل دنیای غرب که در پی جلوگیری از بسط مفاهیم قرآنی است، بایستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا