خبر جدیدورزشی

اعتراض ملاثانی به وضعیت ورزشگاه زنجان؛ ۴۰ سال پیش هم چنین رختکن‌هایی وجود نداشت!

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال ملاثانی به وضعیت ورزشگاه زنجان محل دیدار این تیم برابر خوشه طلایی در لیگ یک فوتبال کشور معترض است.

به گزارش ایسنا، استقلال ملاثانی در هفته بیست و پنجم لیگ یک باید از ساعت ۱۴:۴۵ امروز جمعه در ورزشگاه زنجان با خوشه طلایی دیدار کند اما وضعیت بد زمین چمن و رختکن های این ورزشگاه با اعتراض تیم ملاثانی همراه بوده است. این باشگاه در بیانیه ای عنوان کرد:

اعتراض ملاثانی به وضعیت ورزشگاه زنجان؛ ۴۰ سال پیش هم چنین رختکن‌هایی وجود نداشت!

“فدراسیون با چه امکاناتی به این ورزشگاه مجوز بازی در لیگ یک داده است!

پس از اینکه بازیکنان و کادر استقلال ملاثانی وارد ورزشگاه شدند با صحنه هایی مواجه شدند که در ۴۰ سال گذشته هم چنین رختکن هایی وجود نداشته است.

حال سوال ما از فدراسیون فوتبال این است چطور به این ورزشگاه با این امکانات ضعیف و نداشتن رختکن مجوز بازی دادید، جایی که بازیکنان باید کفش های خود را قبل از ورود به رختکن در آورند و بر روی موکت گرم کنند و نبود سرویس بهداشتی در رختکن فاجعه ای برای فوتبال کشور است.

فاصله زمین چمن تا پیست کنار زمین کمتر از یک متر  است و نبود فاصله برای دورخیز کرنر از عجایب این ورزشگاه در شهر زنجان است.”

اعتراض ملاثانی به وضعیت ورزشگاه زنجان؛ ۴۰ سال پیش هم چنین رختکن‌هایی وجود نداشت!

به گزارش ایسنا، همچنین عزیز فریسات سرمربی تیم استقلال ملاثانی هم با گله مندی از وضعیت این ورزشگاه، گفت: این محل که اسم آن را رختکن گذاشته اند شبیه همه چیز هست جز رختکن. در سالن یوگا قرار داریم و تعجب می کنم ناظر مربوطه به چه صورت این ورزشگاه را تایید کرده است. در خوزستانی ورزشگاه هایی بهتر از این جا داریم و تایید نمی شود و چطور این ورزشگاه را تایید می کنید. آقایان باید پاسخگو باشید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا