خبر جدیدورزشی

۲ کشتی‌گیری که با مجوز رنگرز در جام تختی قهرمان شدند


خبرگزاری پورسینا

از میان قهرمانان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی، دو کشتی‌گیر با مجوز کمیته فنی در این رقابت‌ها حاضر شدند و به عنوان قهرمانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، مهدی احدی در ۵۵، امید آرامی در ۶۰، احمدرضا محسن‌نژاد در ۶۳، سعید اسماعیلی در ۶۷، شاهین بداغی در ۷۲، محمد ناقوسی در ۷۷، رسول گرمسیری در ۸۲، مهدی ابراهیمی در ۸۷، امیررضا اکبری در ۹۷ و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود به عنوان قهرمانی رسیدند.

اما از میان قهرمانان ۱۰ وزن برگزار شده این مسابقات، سعید اسماعیلی در ۶۷ و محمد ناقوسی در وزن ۷۷ کیلوگرم، دو کشتی گیری بودند که علی‌رغم نداشتن سهمیه حضور در رقابت های جام تختی، با موافقت کمیته فنی جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند.

کمیته فنی و در راس آن‌ها حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با توجه به ارزیابی‌های خود از این دو کشتی‌گیر، موافقت خود را برای اعطای سهمیه حضور در جام تختی به این دو کشتی‌گیر اعلام کردند تا در نهایت اسماعیلی و ناقوسی در دو وزن المپیکی بدرخشند و صاحب عنوان قهرمانی شوند. اسماعیلی در این رقابت‌ها درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و همه رقبای خود را با اختلاف امتیازی بالا از پیش رو بردارد. این کشتی‌گیر ۲۰ ساله در فینال نیز مقابل سید دانیال سهرابی دارنده مدال طلای امیدهای جهان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سعید اسماعیلی در رقابت‌های قهرمانی کشور با اختلاف ۸ امتیاز به حسین محمودی باخت اما کمیته فنی با توجه به قابلیت‌های فنی این کشتی‌گیر و عملکردی که داشت، سهمیه حضور در جام تختی را به این کشتی‌گیر داد که موفق شد با نمایشی بسیار خوب با شایستگی به عنوان قهرمانی برسد.

وی افزود: ناقوسی نیز ۲ سال از میادین دور بود اما با این وجود کمیته فنی با توجه به مصدومیت این کشتی‌گیر که حضور در میادین را از دست داده بود، به او نیز سهمیه جام تختی را داد و او نیز با شایستگی بر سکوی نخست ایستاد تا در دو وزن المپیکی شاهد درخشش دو مدعی جوان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا