خبر جدید

پلمب ۵ واحد متخلف بهداشتی در زبرخان


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان زبرخان، از پلمب ۵ واحد متخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

اکرم قربانی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: از ابتداء امسال تا پنجم فروردین‌ماه، ۵ واحد متخلف بهداشتی ( کافه قنادی، آشپزخانه و آبمیوه بستنی فروشی و چلوکبابی)، پیرو تشدید نظارت‌های بهداشتی در طرح سلامت نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان، به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در شهرستان زبرخان پلمب شد.

وی عنوان کرد: تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان جهت تأمین سلامت مسافران و زائران توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای صورت می‌گیرد، و واحدهای پلمب شده پیرو اعلام نواقص بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و عدم توجه متصدیان به تذکرات اعلام شده، به طور موقت پلمب شدند.

سرپرست واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان زبرخان بیان کرد: پس از طی مراحل قانونی با درخواست متصدی محل فقط برای رفع نواقص بهداشتی فک پلمب خواهد شد و پس از رفع کامل نواقص و با تأیید کارشناس بهداشت محیط منطقه اجازه فعالیت را دریافت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: تشدید نظارت‌های بهداشتی با شروع طرح مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی، توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، از مورخ ۲۴ اسفندماه شروع و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و همشهریان می‌توانند شکایت‌های بهداشتی خود را از طریق سامانه شکایات مردمی ۱۹۰ برای پیگیری در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، اطلاع‌رسانی نمایند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا