خبر جدیدورزشی

مورینیو: یکی از نیمکت‌نشین‌های بایرن برای من کافی است!

سرمربی رم با طعنه‌زدن به ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن‌مونیخ گفت حتی یکی از آن بازیکنان برایش کافی خواهد بود تا برد پرگل‌تری داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، رم و رئال سوسیداد در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر جالوروسی همراه شد. استفان الشعراوی در دقیقه ۱۳ و ماراش کومبالا در دقیقه ۸۷ برای رم گلزنی کردند تا این تیم پیروز میدان شود.

ژوزه مورینیو درباره بازی با سوسیداد گفت که در مقطعی از بازی به سرژ گنبری، سادیو مانه و لروی سانه از بایرن‌مونیخ فکر کرده است که هر سه بازیکن در بازی با پاری‌سن‌ژرمن نیمکت‌نشین بودند: «بایرن در مقابل پاری‌سن‌ژرمن، گنبری، مانه و سانه را روی نیمکت داشت. فقط یکی از آنها برای من کافی است. به این ترتیب می‌توانستم دیبالا را بیرون بکشم و شاید یک گل دیگر به ثمر می‌رساندیم.»

مورینیو: یکی از نیمکت‌نشین‌های بایرن برای من کافی است!

مورینیو در ادامه گفت که تیمش با اینکه مالکیت توپ کمتری داشت، توانست بازی را کنترل کند و از بازی تیمش راضی است. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: «برد خوب و مهمی را در خانه به دست آوردیم و به همین خاطر از عملکردی که بازیکنانم در این دیدار از خود نشان دادند، راضی هستم.»

استفان الشعراوی گل اول بازی را در نیمه اول به ثمر رساند و مورینیو توضیح داد که چرا بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی به جای هموطنش لئوناردو اسپیناتزولا انتخاب شد: «این یک انتخاب استراتژیک و تاکتیکی بود. انتخاب آسانی نبود چون من فقط یک مهاجم روی نیمکت داشتم. با توجه به اینکه اولا سولباکن در لیست لیگ اروپا نیست.»

مورینیو: یکی از نیمکت‌نشین‌های بایرن برای من کافی است!

الشعراوی اکنون در ۲۷ بازی در تمامی رقابت‌های فصل جاری چهار گل به ثمر رسانده است. گل او به رئال سوسیداد در این فصل لیگ اروپا اهمیت زیادی برای تیم مورینیو داشت.

رم در دیدار بعدی خود باید یکشنبه در لیگ به مصاف ساسولو برود که این دیدار در المپیکو شهر رم برگزار می‌شود و در ادامه دیدار برگشت برابر رئال سوسیداد اسپانیا از راه خواهد رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا