خبر جدید

فعالیت ۴۰ هزار واحد کسب و کار تا شعاع ۳۰ کیلومتری تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای تبریز در حوزه صنعت و کسب و کار از فعالیت ۴۰ هزار واحد کسب و کار تا شعاع ۳۰ کیلومتری تبریز خبر داد.

صابر پرنیان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ظرفیت بسیار مطلوبی در حوزه صنعت در تبریز وجود دارد و بخش خصوصی استان از لحاظ صادراتی و تولیدی بسیار توانمند است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: انواع کوی‌های صنعتی در تبریز وجود دارد که انواع کارگاه‌های تولیدی در این کوی‌ها مشغول فعالیت بوده و محصولات منحصر به فرد و با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کنند.

پرنیان با اشاره به رونق بخش تولید استان در سال‌های اخیر، گفت: بسیاری از قطعه سازان استان امسال رکورد تولید خود را زدند.

وی هم‌چنین با اشاره به وضعیت صنعت شیشه سازی در استان، افزود: اکنون ۲۵۰ هزار مترمربع شیشه در استان تولید می‌شود که مقرر شده تا سه سال آینده این ظرفیت به ۶۵۰ هزار مترمربع برسد که یک عدد بی نظیر است. 

وی در ادامه با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان در سال گذشته، گفت: رسانه‌های استان در طول سال گذشته در کنار بخش صنعت استان در راستای رونق تولید، سرمایه گذاری و تقویت اقتصاد استان بودند که از آن‌ها کمال قدردانی را دارم.

وی با بیان این‌که امسال نیز بخش صنعت و تولید استان به کمک اهالی رسانه نیاز دارد، بر لزوم پیگیری مطالبات مردمی از سوی رسانه‌ها و ایجاد ارتباط بین صنعت و مردم تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: سیر سرمایه گذاری در تبریز طی سال‌های اخیر چندان قوی نبوده اما با کمک یکدیگر باید تبریز را به دوران طلایی خود در عرصه سرمایه گذاری و تولید برگردانیم.

خبرگزاری پورسینا

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا