خبر جدید

شانزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد افتتاح شد


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/خراسان رضوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: شانزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد امروز، ۵ فروردین افتتاح شد.

حمید صمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح نمایشگاه قرآن مشهد اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از پنجم لغایت یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با دوم تا نهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: ساعت بازدید این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۲:۳۰ و محل برگزاری آن، مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، واقع در ورودی باب‌الجواد حرم مطهر رضوی است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان استانی نیز ساعت ۱۶ امروز، شنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

صمدی تصریح کرد: این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی از جمله غرفه آستان قدس رضوی، عترت و زیارت، مؤسسات و تشکل‌های مردمی، محافل و جلسات قرآنی مشهد، نهادها و دستگاه‌ها، حوزه علمیه، نشر دیجیتال، مکتوب، هنری، سینما، صنایع خلاق، بخش بین‌الملل و نیز بخش عفاف و حجاب می‌شود و از همه همشهریان و زائران درخواست می‌شود از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا