خبر جدیدورزشی

جدال‌های مرحله نیمه نهایی تیم‌های والیبال منطقه‌ای لفور برگزار می‌شود


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/مازندران جدال‌های جذاب چهارم تیم برتر مرحله نیمه نهایی والیبال منطقه‌ای لفور، امشب پنجم فروردین‌ماه در سالن والیبال شهید تقی توکلی کالیکلای لفور برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی بازی‌های منطقه‌ای لفور از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با شرکت ۱۲ تیم از سراسر استان آغاز شد که در پایان این مسابقات تیم‌های لفور ملک، جوانان کالیکلا، املاک داتیس، شاکرفوم، رعد پدافند، کرمان موتور، شاهکلا و رئیسکلا به مرحله حذفی صعود کردند.

بدین ترتیب در مرحله حذفی تیم‌های صعود کننده؛ لفور ملک با جوانان کالیکلا، املاک داتیس با شاکرفوم، کرمان موتور با شاهکلا، رعد پدافند با رئیسکلا به مصاف هم رفتند که در نتیجه تیم‌های لفورملک، کرمان موتور، شاکرفوم و رعد پدافند با شکست رقیبان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

بر اساس این گزارش، امشب پنجم فروردین ماه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه تیم لفور ملک با کرمان موتور و در ساعت ۲۱ نیز تیم رعد پدافند با شاکرفوم با هم پیکار خواهند کرد.

همچنین دیدار رده بندی و فینال این بازی‌ها نیز یکشنبه ششم فروردین ماه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، بازی‌های والیبال منطقه‌ای لفورهرساله در ایام نوروز با حضور تیم‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با حضور بازکنانی از لیگ برتر کشور در سالن شهید تقی توکلی روستای کالیکلای لفور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا