خبر جدید

انجام بیش از ۱۰ هزار مأموریت اورژانس ۱۱۵ کاشمر در سال ۱۴۰۱


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از انجام ۱۰۹۸۴ مأموریت توسط اورژانس ١١۵ شهرستان کاشمر، در سال گذشته خبر داد.

دکتر حسن مکارم در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: طی سال۱۴۰۱ تعداد ۱۰۹۸۴مورد مأموریت توسط پنج پایگاه اورژانس این شهرستان انجام شده است.

وی در خصوص مأموریت‌های اورژانس ١١۵ افزود: تعداد ۹۰۷۳مورد از مأموریت‌ها، غیر تصادفی بوده که ۵۹۳۰ بیمار اعزام به بیمارستان و مراکز درمانی و ۲۷۸۵ مورد عدم همکاری و ۳۵۸ مورد لغو مأموریت صورت گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر عنوان کرد: در این مدت تعداد۱۹۱۱مورد مأموریت اورژانس١١۵ تصادفی بوده است که از این تعداد مأموریت ۱۹۷۰مصدوم اعزام به بیمارستان و ۳۸۸مورد در محل درمان شده و یا عدم همکاری داشته‌اند.

وی از همه مردم شهرستان کاشمر و مسافران نوروزی خواست تا با توجه به افزایش ترافیک در جاده‌های ارتباطی طی روزهای جاری، قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت کرده و حافظ سلامت خود و دیگران باشند.

مکارم با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب حوزه‌های بهداشتی درمانی شهرستان در تعطیلات نوروزی انجام شده است، گفت: باید سفرهای نوروزی مورد توجه ویژه قرار گیرد و جدی‌تر از گذشته به فکر سلامت مردم در ایام نوروز باشیم.

وی تأکید کرد: بهتر است که در حین مسافرت از خوردن غذا و نوشیدنی در رستوران و مراکزی که موازین بهداشتی را رعایت نکرده و کارکنان آنها فاقد کارت بهداشت معتبر هستند، خودداری شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا