خبر جدید

امیدوارم شناگران خراسانی در عرصه‌های بین‌المللی بدرخشند


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/خراسان رضوی محمدرضا علیزاده گفت: امیدوارم بتوانیم در سال‌های آتی هم بتوانیم در شنای حرفه‌ای و تیم‌داری حضور داشته‌ باشیم و شناگران خراسانی بتوانند در عرصه بین‌المللی به ویژه المپیک حضور یابند.

مالک باشگاه موج‌های آبی در نشست خبری این باشگاه که صبح امروز، ۶ اسفند، برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، چند سال نتوانستیم که در حوزه تیم‌داری فعالیت کنیم. مجموعه موج‌های آبی جزو اولین مجموعه‌هایی بود که بسته شد و بعد هم جزو آخرین مشاغلی بود که دوباره مجوز فعالیت گرفت.

وی افزود: سه چهار ماه اول با پروتکل‌های جدید کار را پیش بردیم. بعد از آن مجددا وارد عرصه تیمداری شدیم. در بحث هزینه‌ها باید بگویم که هیچ چیز با قبل از شیوع کرونا قابل مقایسه نیست. اعداد به شکلی است که اصلا نمی‌توان در موردش صحبت کرد.

وی افزود: پیک‌های مختلفی مجددا در سال ۱۴۰۱ برای کرونا مطرح شد و پروتکل‌های خاصی را به همراه داشت. قطعی گاز هم به واسطه سرمای امسال ضربه بزرگی به ما زد. مسائل اقتصادی هم ضربه دیگری به ما زد چون حضور در مجموعه‌های آبی جزو آخرین اولویت‌ مردم است و طبیعی است که در موج گرانی، مردم به مجموعه‌های آبی کمتر مراجعه می‌کنند.

علیزاده گفت: حضور در عرصه تیم‌داری شنا فقط عشق می‌خواهد و هیچ عایدی برای ما ندارد. فرزند خودم در تیم ملی دوچرخه‌سواری است و می‌بینم که حضور به عنوان حامی مالی، چقدر می‌تواند در روحیه نوجوانان مفید باشد. به همین دلیل دوباره از شنای استان حمایت کردیم. امیدوارم بتوانیم در سال‌های آتی هم بتوانیم در شنای حرفه‌ای و تیم‌داری حضور داشته‌ باشیم و شناگران خراسانی بتوانند در عرصه بین‌المللی به ویژه المپیک حضور یابند.

علیزاده در خصوص حمایت‌های هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مجموعه اداره کل از تیم موج‌های آبی گفت: من برای هیات یا اداره کل یا هاشمی جواهری این کارها را نکردم. مجموعه‌ای هستیم که از ابتدای ۱۳۹۱، با مشتاق کار را شروع کردیم و جزو اهدافمان این بود که ۲۰ شناگر علاقه‌مند را پیدا کنیم و در فضایی حرفه‌ای رشد دهیم. از آن زمان تا امروز هم هدف من همین بوده و تمام. اولین نفری که گازش را قطع کردند، من بودم. فقط چون پیش‌بینی شرایط را کرده بودم، از گازوییل استفاده کردیم. حتی هنگام استفاده از گازوییل هم از ما خواستند تعطیل کنیم که مقاومت کردیم.

وی افزود: ۵۳۴ پرسنل بیمه‌ای دارم. این اعداد شوخی نیست. ۱۲۷ ناجی غریق دارم که بیشترین در کشور است. ما کار می‌کنیم و دنبال هاشمی جواهری هم نیستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا