خبر جدیدورزشی

آقایان کاری کردند که شب عید شرمنده خانواده‌هایمان شدیم/ کار این مدیران بی‌جواب نمی‌ماند!


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم، گفت: آقایان کاری کردند که شرمنده خود و خانواده هایمان شویم.

احسان علوان  در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم، اظهارکرد: از خودم بگویم که تا بالان ۱۰ درصد دریافتی داشته ام، هیچ کسی از این تیم تا الان حمایت نکرده است. آقایان فقط حرف می زنند. سال نو شد اما دریافتی تا الان نداشتیم که بتوانیم با دست پر به استقبال خانواده هایمان برویم.

وی ادامه داد: با همت آقایان سال بدی را گذراندیم؛ با وجود پیشنهادهایی که داشتم، بهخاطر وعده های دروغی که می دادند در این تیم ماندگار شدم. این وعده ها هیچ وقت عملی نشد. امیدوارم فکری به حال ما شود و رسیدگی کنند.البته مسئولان نشان دادند در این رابطه گویا توانمندی ندارند. 

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: می توانستیم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم اما بی لیاقتی عده ای کار دست مان داد و نتوانستیم خودمان را ثابت کنیم. واقعا لیاقت بازیکنان این وضعیت نیست و آقای فریسات کار بزرگی کرد که می‌دانست وضعیت چگونه است و کنار ما آمد. 

وی درباره مدیرعامل تیم هم عنوان کرد: او هیچ پولی قبل عید به ما نداد و فقط به فکر خودش است.او با کارهایش آرامش را از ما گرفت. 

وی گفت: امیدوارم یک فکر اساسی و درست برای این تیم انجام شود و آن را عملی کنند، واقعا اوضاع خوب نیست و شرایط سختی داریم. بعضی از بازیکنان حتی پول کرایه تاکسی ندارند که بخواهند از تمرین به خانه هایشان برگردند. مشکلات آنقدر زیاد است که از گفتن آن ها  خسته شدیم. اگر مسوولان صدای ما را می شنوند، به وضعیت این تیم رسیدگی کنند، اگر نه، که تکلیف این تیم را یک سره کنند و ما بدانیم با خودمان چند چند هستیم، خداوند قاضی است و این کارهایی که مدیران و مسئولان تیم از عمد انجام می‌دهند بی جواب نمی ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا