ارتباط مستمر با مردم رمز موفقیت آستان قدس رضوی است
[ad_1]
ایسنا/خراسان رضوی قائممقام تولیت آستان قدس رضوی ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به آنها را مطالبه و تاکید تولیت آستان قدس و تکلیف مدیران این آستان اعلام کرد و گفت: رمز موفقیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستمر با مردم است و باید همواره آماده شنیدن پیشنهادات، مطالبات و پیگیری درخواستهای زائران و مجاوران باشیم.
مالک رحمتی اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی برپایی دیدارهای مردمی و چهره به چهره را در گرهگشایی از کار مردم بسیار مثمر ثمر میداند. وی به شخصه پیگیر برپایی مرتب و مستمر این جلسات در دفتر کاری خودش است و مدیران ارشد این آستان مقدس را هم همواره بر تقویت ارتباطشان با مردم ملزم میدارد.
وی به اهمیت بهرهوری مناسب از سامانه پاسخگویی ۱۳۸ اشاره و تصریح کرد: این سامانه بستری مناسب برای انتقال پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردمی از سراسر کشور به آستان قدس رضوی و ظرفیتی بیبدیل جهت تسهیلگری فرآیند پیگیری مطالبات و امورات اداری مجاوران است.
قائممقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه ۱۳۸ پل ارتباطی میان زائران و مجاوران با آستان قدس رضوی است که مردم ولایمتدار مشهد و سراسر کشور میتوانند از طریق این سامانه با مدیران ارشد این آستان گفتوگو کرده و انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کنند تا طی فرآیندی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
رحمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مدیران آستان قدس رضوی پاسخگویی به مردم است، تصریح کرد: مدیران این آستان مقدس خود را مکلف به اطلاعرسانی نسبت به اقدامات و فعالیتهای حرم مطهر رضوی و فعالیتهای آستان قدس میدانند و در صورت نیاز نیز از طریق سامانه ۱۳۸ و بدون واسطه، پاسخگوی سوالات و شبهات مردم خواهند بود که در حقیقت خود این عمل، مصداقی بارز از جهاد تبیین در حوزه اقدامات، خدمات و مسئولیتهای ما در این آستان است.
وی آستان قدس رضوی را مردمیترین نهاد فرهنگی و دینی در کشور برشمرد و افزود: تشرف سالانه ۳۰ میلیون دلداده اهل بیت(ع) به حرم مطهر رضوی گواه این ادعاست و از همین رو نظرات و پیشنهادات این حجم از عاشقان امام رضا(ع) برایمان گنجینهای گرانبها جهت افزایش کمی و کیفی خدمترسانی است.
وی افزود: معتقدیم که موفقیت ما در گرو ارتباطگیری موثر با مردم و بهرهگیری از نظرات مردم در حوزههای اجرایی و فعالیتهای این آستان نورانی است.
رحمتی تصریح کرد: لذا شنیدن حرف مردم شرط اول و آخر کار ماست. از همین رو برای هرچه بیشتر و بهتر شنیدن دغدغههای مردم تمام سعی خودمان را خواهیم داشت تا با انجام این تکلیف رضایت خداوند تبارک تعالی و امام رضا(ع) حاصل شود.
قائممقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: همه ما باور داریم که داشتههایمان در آستان قدس رضوی در کنار عنایت حضرت رضا(ع) از محل نذورات و موقوفات اهدایی مردم ارادتمند به ساحت مقدس حضرت است.
بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: بر همین اساس شعار «آستان قدس رضوی، از مردم، با مردم، برای مردم» را سرلوحه اقداماتمان قرار دادهایم، تمامی فعالیتهایمان نیز برای خدمترسانی به آحاد مردم عزیز است و خدمات روزانه در این بارگاه ملکوتی نیز همواره با محوریت فعالیتهای خالصانه، خادم و خادمیاری پیش میرود.
انتهای پیام