[ad_1]
دو عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) از روند فروش بلیت بازدید و صحبتهای مردم در این خصوص را شنیدند.
به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی و نرجس سلیمانی به همراه سعید جهانی مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در ایستگاه امام خمینی (ره) از روند فروش بلیت بازدید و با مسافرانی که از نحوه خرید و شارژ بلیت گلایه داشتند، صحبت کردند.
در پایان این بازدید مهدی پیرهادی در این باره گفت: اخیرا شاهد اتفاق خوبی در متروی تهران بودیم و آن اتصال خروجی فاضلاب ایستگاه شهدای هفتم تیر به شبکه فاضلاب شهری بود که به عنوان اولین ایستگاه به این شبکه وصل شد.
پیر هادی تصریح کرد: این اقدام در بحث مسائل زیست محیطی کار شایستهای به شمار میرود و باید تلاش شود تا زیر ساخت های لازم برای اتصال سایر ایستگاه به شبکه فاضلاب شهری نیز محیا شود.
وی با بیان اینکه روز گذشته در بازدید از ایستگاه امام خمینی (ره) شاهد صف طولانی برای تهیه بلیت بودم، گفت: علت صف را جویا شدیم که مردم مشکلاتی رو مطرح کردند و مجدد برای بازدید و بررسی وضعیت فروش بلیت در این ایستگاه حاضر شدیم.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلاتی که از سوی مسافران بیان شده افزود: تعداد دستگاههایی که شارژ کارت اقشار خاص دارند کم است و بعضی از سامانههای ثبتنام نیز قطع هستند و مشکل دیگر هم گرفتن نامه از بهزیستی و کمیته امداد برای گروه دیگری از اقشار خاص است. شهروندان مشکلات و گلایهها را مطرح کردند. خیلی از این مسائل با کارهایی که در دست اقدام است تا خردادماه حل میشود.
جهانی مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در خصوص مشکلات مرتبط با کارت بلیت و تردد از طریق حملونقل عمومی گفت: با تغییر رویکرد روبهرو هستیم و قصد داریم راهحلها را عملیاتی کنیم. امیدوارم با انجام این امور، صفهای طولانی حذف و شارژ بلیت بهصورت بر خط انجام شود.
وی در ادامه عنوان کرد: مشکلات تهیه کارت اقشار خاص، دانشجویان، معلولان، ایثارگران، دانشآموزان را جویا شدم. قبلاً هم تعدادی از مشکلات را شناسایی کردیم و با رویکرد تسریع رفتوآمد مسافران، به دنبال آنلاین کردن تمام مراحل کار هستیم.
بر اساس گزارش سایت شهر، جهانی با بیان اینکه با بررسیهای انجام شده قرار است با دیتاهای وزارت آموزشوپرورش، سازمان ثبتاحوال، سازمان بهزیستی، وزارت علوم و بنیاد جانبازان بتوانیم استعلامها را بهصورت بر خط کسب کنیم و تمدید هم آنلاین شود، تصریح کرد: این امر نیاز به هماهنگی فرادستگاهی دارد تا این موضوع حل شود. در این یکی دو ماه مردم اذیت شدند؛ ولی قول میدهیم تا اوایل تابستان مشکلات حل شود حتی در تلاش هستیم که با برخط شدن سامانهها از منزل و یا با گوشی بتوان بلیت را شارژ کرد و نیاز به مراجعه حضوری در ایستگاهها نباشد.
انتهای پیام