موضوع درمان ایثارگران برای مسئولان و مردم اهمیت ویژهای دارد
[ad_1]
معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه دی که دوشنبه ۲۲ اسفندماه در سالن جلسات بیمه دی برگزار شد، با تأکید بر اینکه بنیاد موظف به ارائه خدمت به ایثارگران است، گفت: تکریم و احترام به ایثارگران باید در بیمه دی در اولویت باشد.
به گزارش ایسنا، دکتر سیدامیرحسین قاضیزاده هاشمی، در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا با اشاره به حساسیتهای وضعیت بیمه ایثارگران، خاطرنشان کرد: تا به امروز شاهد این نگرش ویژه بهخصوص از سوی مجلس شورای اسلامی بودهام و این نگاه در بین مسئولان و خانواده محترم شهدا عمومیت دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تکریم جامعه ایثارگری از سوی مردم، گفت: مردم حتی هنگام اغتشاشات هم با جمعیت عظیمی در مراسم تشییع شهدا حضور پیدا میکنند و یک نگاه ملی مکتبی بین مردم نسبت به شهدا وجود دارد.
دکتر قاضیزاده هاشمی با بیان اینکه شرایط بیمه در سال آینده سختتر میشود، عنوان کرد: مطابق قانون بودجه در خصوص بیمه تکمیلی اجازه اولویتبندی نداریم و برای همین شرایط سختتر است ولی موظف به ارائه خدمت مناسب به ایثارگران هستیم.
معاون رئیسجمهور گفت: جامعه ایثارگری قهرمان و محترم است و این موضوع مسئولیت و کار مسئولان را دو چندان میکند. بیمه دی بیمهگذار ایثارگران است و بنیاد مالکیت چندانی در بیمه دی ندارد و نمیخواهیم ایثارگران ضرر کنند. خدمت باید بدون نقص و متعالی باشد و باید تلاش کرد که هزینهها کنترل و اولویتبندی شود تا نقطه بهینه شکل بگیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای محمدرضا کشاورز در بیمه دی عنوان کرد: ایشان یکی از بهترین مدیران عامل بیمه هستند و از آقای موهبتی خواستیم خلأ حضور ایشان را پر کنند و این نشاندهنده اهمیت بیمه دی برای درمان ایثارگران است و این کار با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.
دکتر قاضیزاده هاشمی با بیان اینکه مخالف کارکرد تجاری بیمه دی نیستیم، گفت: حیات اقتصادی لازمه کار بهینه است و امیدواریم روزی قرارداد بیمه ایثارگران کوچکترین قرارداد بیمه دی شود و قراردادهای بزرگتری با این شرکت منعقد شود.
معاون رئیسجمهور با انتقاد از وضعیت سازو کار نامناسب بیمههای تکمیلی به بیمه طلایی معلمان اشاره کرد و گفت: این بیمه با نارضایتی همراه شد و نظام بیمه درمان مطلوبیت ندارد و ایراداتی به آن وارد است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بیمه دی به ویژه کارکنان مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به جامعه ایثارگری خدمات ارائه میدهند، گفت: این کارکنان باید تکریم و احترام به ایثارگران را اولویت بدانند و نگاه کارمندی به این موضوع نداشته باشند چه بسا تعامل مثبت با ایثارگران از برخی فشارها بکاهد.
طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی نیز در این مراسم از اعتماد اعضای هیئت مدیره بیمه دی تشکر کرد و گفت: بزرگترین افتخار بیمه دی خدمت به یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری و تکریم آنها است.
محمدرضا کشاورز، مدیرعامل سابق بیمه دی نیز در این مراسم ضمن تشکر از دو دوره هیئت مدیره بیمه دی، گفت: بیمه دی یک شرکت پذیرفته در فرا بورس است. گزارشها هر ماه منتشر شده و اطلاعات در اختیار سهامداران قرار گرفته و بیمه دی به واسطه اهمیت موضوع درمان ایثارگران به نهادهای حاکمیتی پاسخگو بوده است.
علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در این مراسم گفت: بیمه دی ۱۷ سال فعالیت عملکرد شفاف دارد و عملکرد بیمه در حوزه شاخصهای درمان حاکی از این است که این بیمه جایگاه خوبی در بین ایثارگران دارد.
حمیدرضا صفیخانی، عضو هیئت مدیره بیمه دی نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران در نشست، گفت: آنچه دستاورد بیمه دی است محصول تلاشهای همکاران است. بیمه دی خواستگاهی دارد که آن را متمایز از سایر شرکتها میکند و سعی کرده است که حقوق بیمهگذاران حفظ شود.
علی بنیادی نائینی، عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران در این مراسم گفت: بیمه دی جزو ۱۰ شرکت برتر بیمه و شرکت بیمه عمومی است. تعاملات در بیمه دی بعد از حضور مدیر عامل جدید بیمه دی به نحو احسن ادامه پیدا خواهد کرد تا چالشهای خانواده ایثارگران در زمینه بیمه درمان کاهش یابد.
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهید گفت: ما بیمه دی را به عنوان بیمهای برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران میشناسیم و در مجلس شورای اسلامی نگرانیهایی بابت خانواده شهدا و ایثارگران داریم. این بیمه خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران است و باید حداکثر خدمات را به ایثارگران بدهد.
در پایان این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طاهر موهبتی به عنوان مدیرعامل بیمه دی معرفی شد.
انتهای پیام