[ad_1]
معاون نظارت و رسیدگی سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: اصلیترین پشتوانه بحث مبارزه با فساد در شهرداری و ناامنسازی فضای تخلفات، پیامهایی است که هر روز در سامانه ۱۳۷ پلاس از سوی شهروندان مطرح میشود.
به گزارش ایسنا، حسین دیانت با اشاره به اینکه کمتر سامانهای مانند سامانه ۱۳۷ پلاس پتانسیل جلوگیری از تخلفات اداری و خدمترسانی به مردم را دارد، اظهار کرد:اصل «ساده راضی نشدن شهروندان» را به عنوان یک امتیاز برای اصلاح رویهها وسالمسازی فضای اداری، بالا بردن راندمان و کاهش تخلفات میدانیم و مردم هم هر روز بیشتر از آن استقبال کنند.
به گفته وی، در سال جاری و با تشکیل سامانه ۱۳۷ پلاس، بیش از ۲۰ هزار پیام مردمی در خصوص گزارش فساد و تخلفات در شهرداری مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن، ارجاع ۵۰ هزار متر مربع تخلف به کمیسیونهای ماده ۱۰۰ بود.
بر اساس گزارش روابط عمومی ۱۳۷ پلاس، دیانت افزود: همچنین بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل شهرداری تهران که در تخلفات دخیل بودند به کمیته تطبیق سازمان بازرسی معرفی شدند.
انتهای پیام