صدور ۲۳۱ تذکر کتبی برای بهبود کیفیت خدمات به واحدهای گردشگری در آذربایجان شرقی
[ad_1]
ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری آذربایجان شرقی از صدور ۲۳۱ تذکر کتبی برای بهبود کیفیت خدمات به واحدهای گردشگری در استان خبر داد.
علیرضا بایرامزاده، روز سه شنبه، هشتم فروردین، ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال فعالیت مستمر تیمهای نظارتی ستاد خدمات سفر استان بر کیفیت عملکرد و خدمات واحدهای فعال گردشگری تا به امروز یک هزار و ۷۹۳ بازدید از واحدهای فعال گردشگری استان انجام شده است.
معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: به دنبال نظارتهای انجام گرفته طی این ایام تذکرات لازم برای واحدهایی که ضوابط لازم را رعایت نکردهاند داده شده است.
بهگزارش ایسنا، به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، بایرام زاده اظهار کرد: به دنبال نظارتهای صورت گرفته، ۲۳۱ مورد تذکر کتبی و ۱۱۷ اخطار صادر شده است که در صورت تکرار اقدامات لازم برای برخورد قانونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام