خبر جدیدورزشی

جدای هافبک محبوب سرخپوشان از پرسپولیس


خبرگزاری پورسینا

به گزارش سلام نو به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سرمربی پرسپولیس علت غیبت سیامک نعمتی در بازی با ذوب آهن را جدایی این بازیکن از تیمش اعلام کرد.

با اعلام یحیی گل محمدی، سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شده و به همین دلیل او در لیست ۱۸ نفره بازی با ذوب آهن غایب بود.

گل‌محمدی درباره حضور نداشتن مهدی عبدی، سعید صادقی و سیامک نعمتی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس گفت: صادقی مصدومیت دارد، عبدی هم شب پیش از بازی مریض شد و سیامک نعمتی هم از ما جدا شده است و دنبال تیم بعدی‌اش است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جدایی سیامک نعمتی، به درخواست خودش بوده یا کادر فنی؟ گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. یک بازیکن ممکن است در حرفه خود بالا و پایین داشته باشد یا کادر فنی بخواهد این اتفاق رقم بخورد. این فوتبال حرفه‌ای است. سیامک در چند سالی که در پرسپولیس بود، عملکرد خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت، اما متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که قرار است از ما جدا شود. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر کجا که هست، موفق باشد.

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس هم در میکسدزون ورزشگاه با اعلام خبر جدایی نعمتی گفته بود که فردا درباره نحوه جدایی این بازیکن یا معاوضه اش با یک بازیکن دیگر تصمیم گیری می‌شود.

نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست و توانست با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را هم با این تیم تجربه کرد.

پیش از این حامد پاکدل در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا