اقتصادیخبر جدید

تقویت شبکه تخصصی حمایت از کارآفرینان جوان


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/گلستان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به برنامه های ویژه این معاونت برای تحقق شعار سال در حوزه جوانان، گفت: تقویت شبکه های تخصصی حمایت از کارآفرینان جوان یکی از اولویت های اصلی ما در سال جدید است.

حامد ملاحسنی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و درایت همچون همیشه انتخاب شده است، اظهار کرد: همه می دانیم که همچنان بزرگترین مشکل کشور مرتبط با مسائل اقتصادی و نیاز کشور توجه جدی به این مساله مهم است.

وی با بیان اینکه ما در معاونت فرهنگی و امور جوانان تلاش کردیم تا از همین ابتدا سهم و نقش خودمان را در مسیر طراحی شده توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم و تعیین کنیم، افزود: به همین دلیل تلاش کردیم تا منطبق بر رسالت‌های تخصصی خود اقدامات و فعالیت‌هایی را در رمینه تحقق شعار سال ریل‌گذاری کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان توجه به توسعه کارآفرینی در حوزه جوانان را یکی از این موارد دانست و خاطرنشان کرد: تقویت و پررنگ کردن شبکه تخصصی حمایت از کارآفرینان جوان نخستین دستور کار ما در سال جدید است که امیدواریم بتوانیم با کمک سازمانهای مردم نهاد جوانان و تشکل‌های مردمی جوان گامی مفید در این زمینه برداریم.

ملاحسنی فرهنگ سازی برای تولید را یکی از الزامات تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد در سال ۱۴۰۲ در زنجیره سازی اشتغال پذیری جوانان اقدامات شاخص و خوبی را اجرایی کنیم تا در حوزه فرهنگ سازی برای تولید و مشاغلی که به تولید منجر می‌شوند حرکت کرده باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش یکی از بسترها و ابزارهای مهم رسیدن به این اهداف است، اضافه کرد: در سال جاری از برنامه‌های آموزشی تخصصی با کیفیت و کارآمد در این عرصه در حد توان حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا