خبر جدید

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری هشترود


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار هشترود گفت: کل بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری هشترود که نسبت به سال‌های قبل افزایش ۳۰۰ درصدی داشت، محقق شده است.

مهدی پورصادق در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: همه پروژه‌های زیر ساختی شهرداری هشترود اجرایی شده است و این کارکردها بر پایه تلاش‌های شبانه روزی کادر اداری، خدماتی و شورای شهر بوده است.

وی افزود: جدول گذاری، آسفالت، مسیر گشایی، اجرای فضای سبز، تملک،صدور پروانه و چندین مورد دیگر که در سال جاری توسط شهرداری هشترود به سر انجام رسیده است در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه دار خواهد بود.

وی اظهار کرد: آزاد سازی مسیرهای مورد نظر برای زیبا سازی ورودی‌های شهر، اجرای فضای سبز و زیبا کاری چهره بصری شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

پورصادق یادآور شد: روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی، اجرای شهر در شب، تهیه و نصب المان، نصب مجسمه مشاهیر در سطح شهر، شهر تکانی از منظر پاکیزگی و چندین مورد دیگر از کارهایی است که توسط شهرداری انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری هشترود ۵۶۵ میلیارد ریال توسط شورای شهر و فرمانداری تایید شده است، اضافه کرد: از مردم فهیم شهر هشترود تقاصامندم عوارض خود را در اسرع وقت به حساب شهرداری واریز کنند تا با هزینه‌های پرداخت شده، بتوانیم بیش از پیش در خدمت همشهریان باشیم.

وی با بیان این‌که بودجه سال آینده به صورت عمرانی بسته شده است، گفت: شهرداری در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ تن قیر از محل اعتبارات باز آفرینی شهری و قیر رایگان دریافت کرده است.

شهردار هشترود یادآور شد: از مهم ترین پروژه‌های شهری، اجرای زیر گذر در خیابان شهید بهشتی شمالی، اجرای پل بر روی رودخانه از مسیر بیمه ایران به شهرک فرهنگیان و اجرای خیابان بیمه ایران تا پل گنجینه کتاب با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در سال آینده خواهد بود.

وی عنوان کرد: از خیرین محترم خواهشمندم در خصوص زیبا سازی و توسعه شهری نیز کمک حال شهرداری باشند تا باقیات و صالحاتی برای آن‌ها باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا