خبر جدید

امسال بیش از ۹۸ درصد از جرایم جعل در آذربایجان غربی کشف شد


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۹۸.۴ درصد از جرایم جعل در استان طی سال جاری خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش ۲۲ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امسال ۳۲۳ جاعل دستگیر، ۹۸ درصد از جرایم کلاهبرداری کشف و در این راستا ۴۵۲ نفر کلاهبردار دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی استان از افزایش ۲۰ درصدی سرقت در استان خبرداد و گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار سارق و مالخر در استان دستگیر شدند که افزایش ۶ درصدی در دستگیری سارقین را شاهدیم. 

وی با بیان اینکه امسال افزایش ۵۰ درصدی کشف سلاح را در استان شاهد بودیم، گفت: طی دو ماه اغتشاشات، بیش از ۶۰۰ قبضه سلاح در استان کشف شد.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تردد در استان گفت: بیش از ۴۷ هزار فقره تصادف در استان ثبت شده است و ۵۹۶ نفر نیز در اثر تصادف جان خود را از دست دادند. 

سردار جهانبخش گفت: امسال بیش از ۳ تن و ۶۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است و بیش از ۴۵ درصد کاهش کشف در این حوزه داریم که این کاهش ناشی از تغییر مسیر ترانزیتی مواد مخدر است. 

وی اظهار کرد: امسال بیش از ۴ میلیون تردد از مرزهای مجاز استان ثبت شده که رشد ۳ برابری را در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد. 

سردار جهانبخش با اشاره به صدور بیش از ۳۲ هزار و ۶۰۰ نفر گواهینامه تصریح کرد: امسال انتقال مالکیت خودرو برای ۲۳۶ هزار و ۷۲۰ مورد توسط پلیس انجام شده است. 

فرماندهی انتظامی استان افزود: امسال بیش از ۲۰ هزار نفر از استان به خدمت سربازی اعزام شدند. 

وی اظهار کرد: طی سال جاری ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تماس با ۱۱۰ انجام شده که بیش از ۵۰۵ مورد از این تماسها عملیاتی شده است. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا