اجتماعیخبر جدید

امدادرسانی به بیش از ٣۴ هزار نفر، در طرح نوروزی ۱۴۰۲ هلال‌احمر


خبرگزاری پورسینا

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۳۴ هزار نفر امدادرسانی شده است، گفت: از شروع طرح نوروزی و ۲۴ اسفندماه تا روز چهارم فروردین‌ماه، برای ١٣ هزار و ٣۶١ نفر تست قندوفشارخون انجام شده است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز ۲۴ اسفندماه تا روز چهارم فرودین‌ماه گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا چهارم فروردین ۱۴۰۲، در ٢٠١۶ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد ١٠٠٣ مورد حوادث جاده‌ای، ٨٣ مورد پوشش حوادث جوی، ۶٢ مورد عملیات کوهستان و ١٧ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر ادامه داد: در این مدت به ٣۴ هزار و ١۵٢ نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ٢۴٣٩ نفر خدمات اسکان اضطراری، ٨٢۴ نفر انتقال به مراکز درمانی، ١٣ هزار و ١۵۶ نفر درمان در محل و ١٢٨ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ١٨٩ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ٢٣٠ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قندوفشارخون برای ١٣ هزار و ٣۶١ نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌ مازندران با ١١٧ مورد، اصفهان با ١١٠ مورد و فارس با ٩۵ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنها انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا