ارتباط با مردم و پیگیری مسائل آنها از مهمترین وظایف استانداری آذربایجان شرقی
[ad_1]
ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتباط با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنها را مهمترین وظیفه خود میدانیم، گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از راههای ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است و مسائل و مشکلات مردم بهصورت مرتب توسط کارشناسان این سامانه رصد میشود.
عابدین خرّم در حاشیه پاسخگویی به تماسهای تلفنی مردم با سامانه ۱۱۱ در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مردم از طریق این سامانه میتوانند مسائل خود را بدون واسطه با مسئولان در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند که مسائل آنها بهصورت مرتب و تا حصول نتیجه توسط کارشناسان رصد میشود.
وی افزود:مسائل و مشکلات مردم گسترده است و متاسفانه نمیتوانیم پاسخگوی همه مردم باشیم،اما همه مدیران ادارات و سازمانها را موظف کردهایم که ضمن برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه و محل ادارات، زمان معینی را برای ملاقات مستقیم با مردم اختصاص دهند.
خرّم با اشاره به اینکه پاسخگویی و ارتباط با مردم یکی از معیارهای ارزیابی مدیران است، افزود: مردم از بابت مراجعه به ادارات گلهمندیهایی دارند که باید رفع شود تا مردم نسبت به ارتباط با مسئولان دچار بیانگیزگی و ناامیدی نشوند.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنان، وظیفه شرعی و قانونی هر مسئولی است، افزود: شیرینترین لحظه یک مسئول زمانی است که بتواند مشکلی از مردم حل کند.
وی ادامه داد: در مقابل اگر این ارتباطات و طرح مسائل مردم، منجر به نتیجه نشود، به مرور زمان اهمیت خود را از دست میدهد که این برازنده مسئولان نیست.
خرّم خاطرنشان کرد: مهمترین نتیجه ارتباطات مردمی مسئولان این است که با واقعیتها آشنا و متوجه میشوند که مردم چه دغدغهها و مسائلی دارند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گفتوگوی خود با تعدادی از شهروندان از طریق سامانه ۱۱۱، مسائل مربوط به اشتغال، معیشت و مسکن را از عمده مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: تمام مسائل مردم را در نشست با مسئولان مطرح میکنیم.
وی درخصوص مشکل اشتغال جوانان گفت: اشتغال در بخش دولتی نیازمند صدور مجوز و برگزاری آزمون است؛ اما در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و خدماتی، مشکلی برای اشتغال جوانان نداریم و امروز اکثر این واحدها در سطح استان نیاز به نیروی کار دارند.
استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز (یکشنبه) برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، پای تلفن ۱۱۱ نشست و به تماسهای تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم که با اطلاعرسانی قبلی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی حضور یافته بود، دقایقی را به پاسخگویی مستقیم به تماسهای شهروندان با سامانه ۱۱۱ اختصاص داد و شخصاً به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.
انتهای پیام