اجتماعیخبر جدید

غبار روبی و تجهیز نمازخانه‌های متروی تهران


خبرگزاری پورسینا

با توجه به تقارن حلول ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، تمام نمازخانه‌های مترو جهت استفاده مسافران روزه‌دار تکمیل و تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایسنا، تکمیل و تجهیز نمازخانه ایستگاه‌های مترو به منظور ایجاد رفاه و آسایش مسافران جهت اقامه نماز، در چند فاز از اسفند ماه در۳۰ نمازخانه آغاز شده است.

در فاز اول فرش مخصوص نمازخانه (به متراژ هزار و ۲۰۰ متر مربع) و دیگر وسایل مورد نیاز در نمازخانه  ایستگاه‌های قلهک، خیام، پانزده خرداد، شهرری، دکتر شریعتی، کهریزک، میدان محمدیه، در خط یک و ایستگاه های امام حسین (ع)، فدک، شهید نواب صفوی، بهارستان، سبلان و پایانه صادقیه، در خط ۲ و ایستگاه  میدان حضرت ولی‌عصر(‌عج) در خط سه،  ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی و دروازه دولت، در خط چهار و ایستگاه‌های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره)، مرزداران، شهرک آزمایش، شهدای هفده شهریور و شهید رضایی در خط شش و ایستگاه های آهنگ، میدان قیام، میدان محمدیه و بوستان گفتگو در خط هفت به همت ستاد اقامه نماز شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تعویض شده است.

در فاز دوم نیز تجهیز و تکمیل ۱۰  ایستگاه دیگر در دستور کار قرار گرفته است و مجموعا در دو فاز ۱۸۰۰ متر فرش استفاده خواهد شد. 
همچنین تمامی نمازخانه‌ها نیز همزمان با طرح استقبال از بهار غبار روبی شدند. 

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در این ایام کرسی اذان در ایستگاه‌های مترو با همکاری فرهنگسرای مترو برپا می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا