خبر جدید

با اخلالگران روند توزیع اقلام اساسی در آذربایجان غربی برخورد می شود


خبرگزاری پورسینا

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: معیشت مردم خط قرمز ماست و نمی‌توان با آن شوخی کرد لذا با صاحبان انبارهایی مواد غذایی و کالای اساسی که در زمینه عرضه به موقع به بازار همکاری نکنند به صورت جدی برخورد می‌کنیم.

جواد کرمی ۲۸ اسفندماه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تشکل‌ها و اتحادیه کشاورزی لازم است برای آرامش بازار و شهروندان با بخش دولتی در توزیع میوه شب عید همکاری موثر داشته باشند، افزود: با افرادی که درصدد ایجاد اخلال در بازار توزیع میوه هستند و با وجود کالا در انبار اقدام به توزیع نمی‌کنند برخورد تعزیراتی می‌شود تا مجبور به توزیع و عرضه میوه و کالاها در بازار شوند.

وی با بیان اینکه این موضوع مصوبه ستاد تنظیم بازار استان است، اظهار کرد: نمی‌توان پذیرفت که در سردخانه‌های استان میوه سیب و پرتقال باشد ولی در بازار موجود نباشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه ریزی برای صادرات سیب از سال بعد فقط برای محصولاتی است که در سامانه جامع انبارها ثبت شده باشد.

کرمی با بیان اینکه لازم است موجودی انبارها و سردخانه‌ها در زمینه میوه با دقت بررسی شود، گفت: ۱۸۰ هزار تَُن در ابتدای اسفند میزان سیب موجود در سردخانه‌های استان بوده که خروجی در این باره هنوز ثبت نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا